void refrain(void) { #if 1 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . . . hh4 g . g . g * c hh1 . hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . g . g . g . c hh4 . g . g . g * c . g . c . g * c . g . c . g * c s2 . g . g . g * c s2 g . g . g . g * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . . . hh4 g . g . g * c hh1 . hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . c hh4 * g hh1 . . . hh4 . g . g . g * c . g . g . g . c . g . g . g * c . g . g . g . c . g . g . g * c . g . g . g . c . g . g . g * c s2 . g . g . g . g . g * c s2 g . g . g . g . g . g * r1 * r1 . t3 * r2 t2 . t1 #endif } void intro(void) { // * g s1 * * * . c * c . c } void blast1(void) { #if 1 int i; double st = tempo; #define T1 300 #define T2 220 tempo = T1; * c r1 . g * c r2 . g * c hh4 . g for (i=0; i<3; i++) { * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. g2. g2 * c r1 . g * c r2 . g * c hh4 . g } * c * c * c . g2 . cp . g2 * cp * cp . g2 . g2 . g2 * g2 . cp . g2 . g2 * g2 . cp . g2 . cp * g2 . g2 . cp . g2 * cp . g2 . g2 . g2 * cp . g2 . g2 . g2 * cp . g2 . g2 . g2 * s1 * s1 for (i=0; i<3; i++) { * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. g2. g2 * c r1 . g * c r2 . g * c hh4 . g } * c hh4 * c hh4 * c hh4 * c hh4 * c hh4 . g2 * g2 . g2 . g2 . g2 * c r2 . g2 . g2 . g2 * g2 r2 . g2 . g2 . g2 * g2 r2 . g2 . g2 r1 . g2 * g2 r2 . g2 . g2 . g2 * g2 r2 . g2 . g2 r1 . g2 * g2 . g2 . g2 r1 . g2 * g2 . g2 . g2 r1 . g2 * s1 * s1 tempo = st; #endif } void blast2(void) { #if 1 int i; double st = tempo; #define T1 300 #define T2 220 tempo = T1; * c r1 . g * c r2 . g * c hh4 . g for (i=0; i<3; i++) { * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. g2. g2 * c r1 . g * c r2 . g * c hh4 . g } * c * c * c * c * c * c ** c . g2 . cp . g2 * cp * cp . g2 . g2 . g2 * s1 * s1 for (i=0; i<3; i++) { * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. g2. g2 * c r1 . g * c r2 . g * c hh4 . g } * c hh4 * c hh4 * c hh4 * c hh4 * c hh4 * c hh4 . g2 * g2 . g2 . g2 . g2 * c r2 . g2 . g2 . g2 * g2 r2 . g2 . g2 . g2 * g2 r2 . g2 . g2 r1 . g2 * g2 r2 . g2 . g2 . g2 * g2 r2 . g2 . g2 r1 . g2 * g2 . g2 . g2 r1 . g2 * g2 . g2 . g2 r1 . g2 * s1 * s1 tempo = st; #endif } void achtez(void) { int i; int st = tempo; tempo = 250; * c hh4 * c hh4 . r2 * * c hh4 * c hh4 * c hh4 . r2 * * c hh4 * c hh4 . r2 * * c hh4 * c hh4 * c hh4 * * c hh4 . r2 * * c hh4 * c hh4 . r2 * * c hh4 * c hh4 * c hh4 . r2 * * c hh4 * c hh4 . r2 * * c s1 . g . g . g * c s1 . g . g . g * c s1 . g . g . g * s1 * c s1 . g . g r2 . g . g* * c *** tempo = st; } void gerber1(void) { int st = tempo; tempo = 250; * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * * . r1 tempo = 300; * c r1 . g * c r2 . g * c hh4 . g * c hh4 . g * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * s1 * tempo = st; } void gerber2(void) { int st = tempo; tempo = 250; * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * t3 s1 . t2 . t1 * r2 * tempo = 300; * c r1 . g * c r2 . g * c hh4 . g * c hh4 . g * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * cp. g2. cp. g2 * s1 * tempo = st; } void extro(void) { int i; double st = tempo; tempo = 80; #if 1 for (i=0; i<3; i++) { * g hh4 . hh4 * c s1 . hh4 * g hh4 . g hh4 * c s1 . hh4 * g hh4 . hh4 * c s1 . s1 * g r2 . g r2 * c s1 . g hh4 . c s1 . } * g hh4 . hh4 * c s1 . hh4 * g hh4 . g hh4 * c s1 . hh4 #endif tempo = 150; * g2 . g2 .. g2 * g2 . g2 * g2 * cp s1 tempo = st; } void main_rhythm(int argc, char **argv) { vol = 0.6; tempo = 140; g.vol = 0.6; hh4.vol = 2.; hh1.vol = 0.5; s2.vol = 0.5; r1.vol = 1.6; r2.vol = 0.9; t1.pan = 0.7; t3.pan = -0.7; cp.vol = 0.55; g2.vol = 0.65; t1.vol = t2.vol = t3.vol = .8; intro(); refrain(); blast1(); achtez(); gerber1(); refrain(); blast2(); achtez(); gerber2(); extro(); }